lördag 1 september 2012




                   KATHMANDU NÄSTA!!!

Ja då är det äntligen dax för en ny resa till Katmandu,på Måndag 3/9 kl 15.50 lyfter en grupp på ca 10 pers,för att 20 tim senare landa i Kathmandu.
Vi ska delta i invigningen av det 5e hemmet där 50 flickor äntligen fått en egen säng,mat,omsorg och trygghet.Jag vet inte så mycket mer om dessa flickor än att de räddats från ett liv i prostition,med oss har vi oxå 100 dockor som ska delas ut på hemmet och de som inte går åt kommer att sparas till nästa hem.

Det känns såå härligt att jag snart får återse mina flickor och oxå min"son" och hans fru Pabita och nyfödde son Jabes.
Eftersom jag är borta endast en vecka tar jag inte med datorn så ni får ge er till tåls ett tag ,men jag lovar återkomma med bilder och en reseskildring.
Avslutar med ett par bilder på dockorna som ska med.vill du veta mer om dockorna gå in på Invisible friend.se


KRAM  Mariah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar