onsdag 17 april 2013




                               TRAMPAR ÅTER SVENSK MARK............


  .......efter 2 månader är jag hemma i gamla svedala igen. Det är härligt att komma hem till den svenska våren,vakna till fågelkvitter och de ljusa mornarna.På min första promenad såg jag både blåsippor och tussilago......"det är våren,ja det är våren som har kommit igen och med den kärleken"....hur många känner igen denna vårvisa?

Blåsippan ute i backarna står........



Tack alla ni som följt mej på denna resa,som bett för mej och arbetet i Kathmandu och som uppmuntrat mej på olika sätt,det betyder sååå mycket.Jag hoppas att kunna återvända till mina flickor och vänner i Nepal jag älskar verkligen detta land och folk!!
Så kanske ses vi framöver på denna sida och tills dess vill jag önska dej det allra bästa
:GUDS RIKA VÄLSIGNELSE ÖVER VARJE NY DAG I DITT LIV!!!

"du vet väl om att du är värdefull,att DU är viktig här och nu".....

Slutar med  bilder från avskedslunchen med "min familj" i Kathmandu.


PABITA,SUJAN OCH LILLE JABESH




KRAMAR I MASSOR
GOD BLESS
Mariah

PS. Den 28 april kl:16.00kommer 5 flickor från barnhemmen tillsammans med pastor Raju hit till Märsta och Hope Chuch och berättar om sina liv..De kommer att besöka flera platser under den turne de ska göra här i sverige.Gå in på Lovenepal.se,där finns en turne,plan så du kan se var det passar dej bäst att komma och lyssna. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar