måndag 12 december 2011

ÄÄÄntligen, symaskinerna är levererade!!! Jag var själv med och betalade dom och levererade till B1ochB2,var tvungen att ta ett par bilder på taxin med maskinerna i :). Så i morgon ska jag vara mekaniker och försöka plocka ihop delarna i rätt ordning...hmm,men"lyckan står den djärve bi"heter det ju så det ska nog gå bra.För säkerhets skull har jag numret till en kille i församlingen som har haft en liten sybutik tidigare,han har lovat rycka ut ifall jag skulle gå bet. Men jag lovar, det ska bli absolut sista utvägen.Återkommer i morgon med resultatet.





PS. Om det är ngn som funderat över de vita påsarna i trädet som jag visade i går så är det vita fladdermöss 
      Så nu behöver ingen liga vaken och fundera en natt till =). Kramar till er alla


6 kommentarer:

  1. Finally the sewing machines have arrived!!! I myself was there to pay and deliver them to both B1 and B2 and was forced to take a picture of the taxi with the machines in it : ) So tomorrow I’ll pretend to be a mechanic and try to get things together as they should be…hmmm, but “luck is with the brave” so I’m sure it’ll go fine. For security’s sake I have the number to a guy in church who used to have a sewing shop and has promised to help if I need it. But, I promise that will be the last resort. I’ll let you know how it went tomorrow.

    Ps. If anyone has wondered about those white bags in the tree that I posted a picture of , they are white bats.

    So now no one needs to lay awake at night thinking about it : ) Hugs to all of you.

    SvaraRadera
  2. ooosch... det var inte bra nyheter.... om fläddermöss.

    oooosch.... That was not such good news.... about the bats. :S

    SvaraRadera
  3. Åh va härligt med maskinerna!, Klart du får ihop dem morsan!, Ser fram emot bildbeviset! Kram

    SvaraRadera
  4. Japp Manne det var min guide sa,inte just att dom är vita,men dom såg väldigt ljusa ut där dom hängde.

    SvaraRadera
  5. Då håller du säkert på för fullt å försöker få ihop maskinerna nu:) hur gick det?! Härligt att äntligen få komma igång!! Här är det nu lucia morgon och man kan tro det är en morgon i oktober... Men jag tycker det är skönt att slippa snön,men det får man ju inte säga högt;) Må gott! Älskar dig! Kram Emma

    SvaraRadera