måndag 5 december 2011

Under över ALLA under!!!!!

Jag behöver inga varma flaskor i sängen inatt, jag har fått en gasolkamin som står här nu och värmer sååå skönt.Tyvärr kan jag inte visa ett kort som bevis,jag har mixtrat med kameran på ngt vis så nu kan jag bara göra videoinspelningar......hmm typiskt mej.Får be Michel om hjälp i kväll, han brukar kunna lotsa mej rätt även om vi befinner oss mega låååångt ifrån varandra,så bildbeviset kommer senare.
Imorgon ska jag åka ut till flickorna på B1 även om inte maskinerna har dykt upp än,men jag längtar sååå efter dom så jag åker dit och bara "hänger".Ska förresten hålla i kvällsandakten där, fick jag veta när dom fick höra att jag tänker mej dit imorgon,på ....engelska!!! DET blir en utmaning för både mej och den stackare som ska översätta,men lyckan står den djärve bi heter det ju ;)) Var gärna med mej i bön. Tänker utgå från att de är GUDS prinsessor och att det finns ett rum i HANS hjärta som bara dom kan fylla.

Läser en så fantastisk bok som heter:Hemligheten med en kvinnas hjärta, av John&Stasi Eldredge.DU måste bara läsa den...jaa även om du är man, eller kanske just därför.Du kommer tt få en fantastisk insikt i mysteriet KVINNA..=).Det finns en om mannen oxå som heter "Ett vilt hjärta", ska fortsätta med den sen.
Kanonbra julklappstips.
Eftersom jag/vi går i" förut beredda gärningar",är jag så barnslig så jag tror att den här tiden av väntan(på maskinerna) har Gud planerat in för att jag ska få tid med Honom i bön och bibelläsning.Vi har det sååå bra Han och jag,jag är såå förälskad i Honom och Han i mej WOW!! 
Kanske finns det ngn av mina läsare som behöver få höra att DU ja just DU är älskad och planerad av skaparen själv och Han väntar på att du ska vända dej till Honom och utgjuta ditt hjärta för Honom så att Han kan utgjuta SITT hjärta för dej!!! Men Han är en riktig gentleman,så Han kommer inte att tränga sej på,du väljer JA eller NEJ!! Det är allt som behövs ett JA Gud här är jag,sagt från ditt hjärt.

Önskar dej det ALLRA BÄSTA: GUDS VÄLSIGNELSE! Kraaam 

2 kommentarer:

  1. In wonder over all the wonders!!!!

    I don’t need any hot water bottles in the bed tonight, I have been given a gas-heater which really works well. Unfortunately I can’t show a picture for proof as I have done something to my camera so now I can only take videos…. Hmm typical me. I’ll ask Michel for some help tonight, he usually helps me fix these things even though we’re so far apart. So, the pictures will come later.

    Tomorrow I’ll go out to the girls at B1 even if the machines have not come yet. But, I miss them so much so I’ll just go there to hang out a bit. I’m supposed to do the evening devotions; I just found out when they realized I was coming there tomorrow (in English)!!! That will be a challenge for me and for the poor translator. …..;) Be with me in prayer. I plan to speak on how they are GOD’S princesses and that there is a room in HIS heart that only they can fill.

    I’m reading a fantastic book titled: Secrets of a Woman’s Heart by Johan and Stasi Eldredge. You have got to read it… yes, even if you’re a man, or maybe only because you’re a man. You’ll gain such great insight into the mysteries of women . : ) There’s also one about men called: A Wild Heart. I’ll continue with that one later.
    Excellent Christmas present ideas.

    Because we/I walk on “pre-planned pathways”, and I am so childlike, that I believe that this time of waiting for the sewing machines was planned by God so that I could have time with Him in prayer and reading the Bible. He and I are having such a great time. I am so in love with Him and He with me, WOW!!

    Maybe there are a few of my readers that need to hear that YOU, yes YOU are loved and planned by the craftsman Himself and He is waiting for you to turn yourself to Him and poor out your heart to Him so that He can poor out HIS heart for you!!! But He is a true gentleman, so He’s not going to force Himself on you. You choose YES or NO!! All it takes is a, Yes God here I am, said from your heart.

    Wish you the VERY BEST: GOD’S BLESSINGS! Hugs

    SvaraRadera