fredag 25 november 2011



                                                           TVÄTTBESTYR.........



Även här tar vardagsbestyren över emellanåt. Visst är det ett häftigt tvättfat i nån sorts bleckplåt (tror att det kallas så). För att slippa sitta på huk ställde jag det på gastuben som står på toan och  är kopplad till en varmvattenbehållare.  Det blir riktigt hett om öronen när jag duschar ;),för det finns bara ett läge...HETT!!!


Som du kan läsa i mitt morgonbrev har Sarita och jag shoppat,det blev allt från underkläder till jeans,tröjor och skor...fast skorna glömde vi på disken!!!!Det var en mysig förmiddagsom vi avslutade med lunch,hon är såå mysig och väldigt medveten om vad hon gillar och inte gillar;)får se om hon vill mannekänga nån dag så jag kan ta lite bilder.
I morgon är det Nepals söndag så då är det gudstjänstdags, ska bli spännande att vara med. De kör dubbla gudstjänster med ca 1000 besökare,den första börjar kl 08.00 och den andra kl 10.00.Gissa vilken jag tar.

Kramar från utposten










3 kommentarer:

  1. The laundry…

    Even here the daily grind/chores take over at times. Isn’t it a cool washing bowl/system?. To avoid squatting down I placed it on a gas canister hooked up to the warm water. It’s really hot for my ears when I shower ;) … because there is only one option… HOT!!!
    As you may have read in my morning letter, Sarita and I have been shopping. We bought everything from underwear to jeans, shirts and shoes… though we forgot the shoes at the counter!!!! It was a great morning and we also had lunch together. She is so wonderful and very well aware of what she likes and dislikes ;) We’ll see if she wants to model the clothes one day so I can take some pictures.

    Tomorrow is Sunday in Nepal so we will have church service. It will be exciting to be part of it. They have 2 services with about 1000 people each time. The first service is at 8am and the second at 10am. Guess which one I’m going to.

    Hugs from the outpost (now as a translator I’m not even sure outpost is a word! Oh well, you get the idea)

    SvaraRadera
  2. Manne älskar dej,jag läser mellan raderna.Love U

    SvaraRadera