måndag 14 november 2011

Sista dagen med gänget......

ja, nu gör jag min sista dag på jobbet.En dag fylld av tomtar, stjärnor,änglar,adventsljusstakar....med andra ord...snart är julen här!!.
Funderar över om jag kanske ska ta med lite julpyssel till "mina flickor",ska ta en sväng in till sta´n imorgon, då kan jag försöka hitta ngt som inte blir för tungt att frakta. 
Det verkar som jag åker åt rätt håll,till Nepal menar jag,har hört att det ska bli en riktig vargavinter här...stackars er....näe nu är det bäst att jag återgår till att plocka upp änglar och tomtar annars kan min chef bli arg och det vore ju synd,eller hur!?
Nästa gång jag skriver hoppas jag att jag har några bilder att visa,vet att det är en kamera på G.

Kramelikräm





1 kommentar:

  1. Last day with the gang…..

    This was my last day at work. A day filled with santa’s, stars, angels, and advent candles… in other words… it’s almost Christmas!!
    I’m thinking about whether I should take some Christmas stuff to “my girls”. I should go in to the city tomorrow and then I can try to find something that doesn’t weigh too much.

    It feels like I’m doing the right thing…going to Nepal I mean…I’ve heard it’s going to be a horrible winter here… poor you… well now it’s best I go and get some angels and santa’s picked up otherwise my boss might get upset and that would be a shame wouldn’t it?!

    Next time I hope I will have some pictures to show.

    Hugs!

    SvaraRadera