måndag 7 november 2011

Vilken respons....

....är överväldigad över det gensvar jag fick efter gudstjänsten igår. TACK alla underbara vänner.
Vi fick in ca 5000 kr i kontanter och Marlene sålde babyboxar för över 2000 dessutom blev det 7 st nya faddrar,hur mycket som kommit in via gåvomaten vet jag inte än."Allt vad du har gjort mot en av dessa mina minsta.."

Hm, hur det känns annars ? Jo tack,det känns.... nu har ju nedräkningen börjat så att säga :/ .Just nu lyssnar jag till skön gitarrmusik,har en fantastisk musiker i rummet,så jag ska inte klaga.
Ja detta får räcka som första inlägg

kram

5 kommentarer:

  1. Hmmm ska man åka med kanske!

    SvaraRadera
  2. 4850 kr via gåvomaten.. hitintills förstås :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt Mariah,kommer du att uppdatera den här bloggen när du är iväg?

    SvaraRadera
  4. ha det så bra Mariah vi här hemma håller ställningarna sköter hönor o hjälper till i stallet så gott de går, jag tror att de blir fantastiskt för dej att åka ut i vida världen att få göra något för de minsta . gud bevarar dej där borta ge mycket mod o kraft för de har i överflöd kram Maj-lis

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Fick veta av Mattias att du skulle till Nepal. Glad att jag hittade din blogg.
    Tänk att din blotta närvaro kommer att ge Sarita "livet tillbaka". Tryggheten du fått av Gud blir som en varm överlevnadsfilt runt henne.
    skickar med sången du fick för många år sen. " Se jag har bjudit dig att vara frimodig och oförfärad. Så var nu inte rädd eller försagd.Ty Herren är med dig i allt som du företar dig. Så mitt barn frukta ej, jag älskar dig.
    /Kramar och hälsningar från oss " Strömmingar" i Veddige

    SvaraRadera