torsdag 24 november 2011

Godmorgon....
Har precis varit uppe på taket och haft min morgonbön,,tänker på Jesus när Han gick upp på taket för att få vara lite ensam....förstår Honom,dessutom har man en vidunderlig utsikt över stan.
Om en stund ska jag och Sarita åka och shoppa lite kläder till henne,så det blir en riktig mor-dotter-dag ;).
Denna vecka är ju lite si och så eftersom Raju vill att jag ska "landa" ordentligt innan verkligheten börjar,så framöver kommer jag att kunna ge mer ingående rapporter från det hem där jag ska bo.
Hör av mej när vi varit ute och shoppat.
Krasmisar

2 kommentarer:

  1. Härligt att få se dig innan mortuta:) Tyckte Jonah oxå:) vilken bra grej detta med blogg,du är verkligen duktig på att uppdatera vad du gör där borta! Önskar dig en härlig fredagskväll! Puss å Kram

    SvaraRadera
  2. Good morning….

    I’ve just been up on the roof and had my morning prayer, thinking about Jesus when he went up on the roof to be alone a bit… I understand Him. Aside from that, there’s a great view of the town.

    In a moment Sarita and I will go and buy some clothes for her, so it’ll be a real mother-daughter day ;)

    This week is a bit up in the air, as Pastor Raju wants me to really “plant myself” here before the work begins. So soon I will be able to give more reports from the home I’ll be living in.

    I’ll get back to you after we’ve been out shopping.
    Hugs!

    SvaraRadera