tisdag 8 november 2011

Jag är INTE överens med min dator....egentligen borde jag  inte ha en blogg!!Tacka vet jag den gamla goda tiden när man skrev på ett vackert papper la det i ett lika vackert kuvert klistrade på ett frimärke och skickade iväg.....Fast det klart på det här viset kan ju många läsa samtidigt,så jag får väl ge mej för tekniken ;).
Måste oxå, i sanningens namn, medge att jag fått mycke hjälp av en viss man som just nu sitter bredvid mej och spelar på sin gitarr och drömmer sej bort.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du kommer att tycka att det är jättekul med bloggen när du väl lärt dig grunderna av den där gitarrspelande läraren;-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Irma! Du kommer att älska det mamma! Det är ju jätte kuuuuuul att blogga! Och inte minst för oss att kunna läsa om allt det fantastiska du får vara med om framöver. Pusspuss

    SvaraRadera